Minulla on nyt hyviä ja huonoja uutisia. Aloitetaan vaikka huonoista: Mun jalka on ollut nyt pari päivää kipeenä ja en oo päässy lenkillä käymään. :( Töissä oon puurtanu niin ei jalka enää kestä ylimääräistä :( Mut yleensä kipu menee muutamassa päivässä ohi, joten eiköhän tässä alkuviikosta sit oo jo parempi lenkkeillä. :) Hyviä uutisia sitten on että syömiset on sujuneet paljon paremmin verrattuna ensimmäiseen päivään. :) Oon syönyt paljon kasviksia, kuitua ja en oo oikeastaan ollenkaan herkutellut. :) Ainoat herkut on ollut oikeastaan pari jäätelöä ja niissäkin oon kattonut aina kevyimmät vaihtoehdot. Parhainta on että ei oo ees tehnyt mieli mitään hyvää, jee! :) Toinen hyvä uutinen on, että kävin ylimääräisellä punnituksella tänä aamuna ja vaaka näytti reilua kiloa vähemmän kuin kun aloitin tämän operaationi. Mahtavaa! Oon kyl niin iloinen. Hyvistä uutisista saa aina uutta puhtia ja motivaatiota. Kyllä tämä tästä pikkuhiljaa. :)

 

Nyt ois sitten kiusaus uunissa, tietenkin kevytkermalla ja kasviksilla höystettynä ;) Syönnin jälkeen pitäis sit illaksi lähteä töihin. Positiivista on että töissä ei tuu houkutuksia syödä koko ajan. Tosin siellä on kyllä melkein joka päivä jotain herkkuja tarjolla, mutta oon kyllä pyrkinyt pysymään niistä totaalisesti erossa. Jos joskus erehdyn niitä ottamaan niin tulee sit tavaksi että joka päivä sit pitää maistaa mitä herkkuja on tarjolla. Eli pysyn niistä ihan suosiolla erossa! :)

 

Ihanaa sunnuntaita kaikille. Nauttikaamme kesästä! :)