Pikkuhiljaa täällä on tämä viikko edennyt paremmin kuin edellinen. :) Otin opikseni ja itteä niskasta kiinni ja alkuviikko meni tosi hyvin syömisten suhteen. :) Söin paljon hedelmiä ja kasviksia. Painokin putosi välillä aika hyviin lukemiin. Tällä viikolla mulla on ollu aika epäsäännöllinen työviikko ja en oo joka päivä kerenny tehdä oikeaa ruokaa. Mä oon korvannu parina päivänä pääruuan ihan vaan pirkan minuuttipuurolla. Ne on tosi hyviä ja mulla tuntuu että tuun aika hyvin täyteenkin kun syö sit ruisleipää tai muuta vastaavaa lisänä. :)

 

Noh, sitten tuli eilinen. Voivoi.... Hävettää edes kertoa teille eilisestä. Onko teillä ikinä tullut sellainen tunne että ootte syöny ittenne niin täytee että voisitte oksentaa??? Mulla tuli eilen sellaine tunne varmaan ensimmäistä kertaa elämässäni. Ensin oltiin anoppilassa ja siellä söin jonku pienen kahvileivän ja sit myöhemmin pari pientä tortillaa. Okei, nuo ei vielä oo kauheen pahoja juttuja. Sitten kuitenkin tulimme kotiin ja saunottiin. Otettiin sit siinä sivussa parit siiderit ja parit oluet. Siitä tietenkin nälkä yltyi ja en enää osannut ajatella täysin selkeästi. Söin puolikkaan munakkaan, 2 kasvispihviä, jauhelihapihvin (höysteenä sinappia ja hampparikastiketta), ranskanleipäpalasen ja jälkkäriksi vielä yhden keksisuklaajäätelön ja lakritsia. HUHHUH mikä olotila sen jälkeen! Aivan uskomaton turvotus! Nukkumaan mennessä sain pyöriskellä sängyssä vaikka kuinka kauan ja hyvä ettei pitäny okselle mennä! Päätin kyllä etten ikinä syö itelleni tuollaista oloa. Aikaisemmin tuommonen ruokamäärä ei ois varmaan tuntunu missään, mutta on tässä muutaman viikon aikana ilmeisesti vatsalaukku sen verran pienentynyt että tuo tuntu veti mun mahan aivan liian täyteen. Mä kyllä tunsin jo syödessäni että tuun aivan liian täyteen mutta vanhasta tottumuksesta vaan söin ja söin ja söin... Osaa ihminen olla tyhmä!!!!

 

No tämä aamu on nyt aloitettu terveellisesti kaurapuurolla ja jatketaan pian kana-wok-vihannes-täysjyväriisi-yhdistelmällä eli terveellisesti jatketaan. :) Koiran kanssakin on tullut lenkkeiltyä noin 45 min tälle päivälle. Ihan kiva. :) Onneksi en kuitenkaan niin paljoa juonut eilen että ois krapula tullut. Sit ois vielä pahempi morkkis eilisestä. Tänään mun poikakaverikin sanoi että alkaa laihikselle mun kans niin toivon mukaan se sit vähentäis mun houkutuksia kun poikakaveri ei kantele enää herkkuja kotiin. :)

 

Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille. <3