Laihdutushommelit on sujuneet edellisen päivityksen jälkeen ihan kohtalaisesti. Viikonloppuna tuli juotua muutama light siideri mut ei mitään mahdottomia. :) Syömiset on mennyt aika hyvin. En oo syönyt karkkia tai repsahtanut mihinkään roskikseen (okei, käytiin hakeen subista leivät yks päivä). Jäätelöitä on oon syönyt muutamia mut ne on ollu max 100 kaloria kappaleelta. Kohtapa tuo jäätelänsyöntikin varmaan loppuu kun ilmat kylmenee. :D

 

Poikkis halus lauantaina että tehdään hampurilaisia ja niitä sit tehtiinkin mut mä tein oman hampurilaisen ruisleivän sisään ja täytteeksi kasvispihvi. <3 NAM sanon minä! Kannattaa kokeilla ;) Melkein tuli huono omatunto kun se on niin hyvää mut sit muistin että kevyttähän se on :D Eilen syötiin italianpataa (täysjyvä) ja salaattia. Sitä ois varmaan tänäänkin tiedossa, koska sitä jäi yli eiliseltä. Aamupalalla oon syönyt kaurapuuroa ja yhen ruisleivän. :)

 

Ylihuomenna ois punnituspäivä. Päivä tosiaan vaihtui viime viikolla tiistaista keskiviikkoon kun en päässyt tiistaina puntarille. Nyt tämän aamun vaakalukema näytti ihan mukavaa, mut en sitä vielä paljasta. Saatte odotella keskiviikkoon. :) Mä oisin kyl tosi tyytyväinen edes puolen kilon pudotukseen/viikko, koska syön ja elän nyt sillä tavalla etten kiduta itteeni ja mulla ei oo semmosta tunnetta että oisin dieetillä. Mun tavoite oisikin että saisin tästä kokovaltaisen elämänmuutoksen toivon mukaan koko loppuelämäkseni. Eihän kukaan jaksa dieetillä olla koko ikäänsä? Mä tosiaan syön ihan kohtalaisen hyvin mut mietin kuitenkin mitä laitan suuhun. Herkut minimissä ja yritän valita kaikista ruuista sen kevyemmän ja terveellisemmän vaihtoehdon. Poikakaveri on ainakin sanonu että minusta huomaa jo että oon laihtunut mut en oikeen itte osaa sanoa.. Oikeastaan vatsan turvotus on laskenu niin se on ehkä itelle semmonen konkreettinen asia. :)

 

Huomenna pääsen parturiin! Jee! En oo käynyt koko kesänä ja tukka on kyllä sen näköinen että sen huomaa.. :D

 

Ihanaa maanantaita kaikille! Nyt lähden lukemaan muiden kanssasisarten kirjoituksia. Ollut niin kiire viikko että ei oo niin ehtinyt koneella istumaan mutta nyt korjaan asian. :)