Kuten otsikkokin jo kertoo, tämä viikko on mennyt erittäin huonosti. :( Oon herkutellut kuin pieni porsas. En halua edes kertoa teille mitä kaikkea oon herkutellut mutta eniten makealla. Ja nyt  suoraan sanottuna VITUTTAA! Kaikki oli jo niin hyvin välillä. Mulla oli sellanen tunne että tämä asia on mun hallussa ja mä pystyn tähän, ihan helposti. Toisin kävi. Ei tää oo todellakaan niin helppoo. Miksi motivaation pitää olla tommonen että se välillä karkaa niin kauas ettei sitä sais edes pitkällä kepilläkään kiinni? Miksi? ARGH! Mä oon niin pettynyt itseeni tällä hetkellä. Nytkin oon ihan ähkyssä kun menin vetämään naamaani kaiken maailman herkkuja. :(

 

Nyt on oikeesti pakko palata ruotuun! Ei auta itkut markkinoilla. Tänään kaupassa käydessäni en ostanut mitään herkkuja tai muutakaan epäterveellistä mutta tuo poikkis kantaa karkkia ja suklaata kotiin. :( Mulla niin ärsyttää tämänkin ajattelutapa että tämä mun repsahdus olis sen syytä. Kyllähän hän niitä herkkuja meille kotiin tuo joten repsahtaminen on helpompaa ja houkutus paljon suurempi. En kuitenkaan sano sitä että olisin pysynyt ruodussa kuitenkaan vaikkei hän oliskaan noita herkkuja kaupasta kotiin kantanutkaan.

 

Sekavat fiilikset. Oon ollu jotenkin koko viikon pahalla tuulella ja väsynytkin. Johtuu varmaan osaksi tuosta huonosta ruokavaliosta. Ja oon kyl ollut tosi paljon töissäkin tällä viikolla. Oon jonkin verran kuitenkin saanut liikuntaa harrastettua. Koira on kuitenkin pakko joka päivä ulkoiluttaa. :) Olis tarkoitus kohta mennä lenkille ja haluan käydä kyl nyt extrapitkän lenkin! :) Ei se kyl näihin mun syömisiin auta mutta saan ainakin raitista ilmaa ja toivon mukaan fiiliskin paranis hiukan.

 

Pitää yrittää nyt kaivella sitä karannutta motivaatiota jostakin ja palata kunnolla ruotuun. Maanantain punnitus näyttää todennäköisesti reilua plussaa mut se on sit kohdattava. Alkoholia ei oo kyl tarkoitus nyt ottaa ainakaan vielä kahteen viikkoon jos ei mitään isompia muutoksia suunnitelmiin tuu. Nyt lähden tuonne ihanaan ulkoilmaan.

 

Parempaa viikonloppua teille kaikille! <3