Kuten otsikkokin kertoo, on tänään jälleen kerran huono aamu. Heräsin samaan aikaan kun poikakaveri lähti töihin vaikka mulla on itellä tänään vapaa päivä. Söin sit siinä aamusta telkkaa kattellessani NELJÄ täysjyväleipää+sämpylän!!! Mulla tuntui että olis ollu ihan oikeesti nälkä mut eihän nälkä pelkällä leivällä lähde mihinkään. Munhan olis pitänyt tehdä vaikka puuroa tai jotain. :/ TYHMÄ MINÄ! Normaalisti työaamut on mulle niin helppoja ku aika ei riitä muuhun kuin esim. yhden ananasviipalepurkin syömiseen.

 

Tämän aamuisen takapakin seurauksena jatkan siis hyväksi kokemaani ruokailujen suunnittelua. Suunnittelen viimeistään edellisenä iltana seuraavalla päivälle ruuat enkä sitten lipsu suunnitelmasta. Suunnitelmassa olevien ruokien lisäksi saa syödä hedelmiä, vettä, light-mehua ja teetä. Tässäpä olisi tämän päivän ruokailusuunnitelma:

-Aamulla nuo edellämainitsemani syöpöttelyt.

-Päivällä omena.

-Iltapäivästä jauhelihakeittoa +keitettyjä pikkuporkkanoita +2 näkkäriä margariinilla ja kurkulla.

-Illalla puuro +soijajogurttia +1 ruisleipäviipale margariinilla, leikkeleellä ja kurkulla.

 

Näillä sit pitäis mennä tämä päivä. En oo tosiaan syönyt kuitenkaan enää tuon aamun jälkeen mitään ja yritänkin pärjätä tuolla omenalla siihen saakka kunnes poikakaveri tulee töistä. :)

 

Mulla kyllä ottaa nyt jo niin päähän nuo pakkaset!!! :( Nytkin mittari näyttää -30 enkä todellakaan viitti pakottaa koiraa lenkille tällasella ilmalla ja kyllä se jo itelläki alkaa sietokyky loppua. En oo ees löytänyt toppakamppeita tälle talvelle joten olen kulkenut tuulipuvussa koko talven ja tarennut kerrospukeutumisen voimin. Yllättävän hyvä silläkin on tarennut. :) Ottaa vaan jo aivoon kun ei pääse liikkumaan. Tulee oikein huono olo itelläki ku pitää vaan neljän seinän sisällä olla kun oon kuitenkin tottunut vähintäänkin tunnin ulkoiluihin päivässä. Kyllä me eilen onneksi päästiin pari kertaa puolisen tuntia lenkkeileen, niinkuin olin toivonutkin. :) Mut tänään on viel kylmempi kuin eilen. :(  No katellaan josko se tästä lauhtuisi päivän päälle. :)

 

Kanssasiskot, muistakaa:

Mukavaa keskiviikkoa kaikille! <3