Jeejee, viis päivää Nuttrileteilla on ohi! :) Pari ekaa päivää oli hieman hankalaa, mutta viimeiset kolme päivää meni kyllä tosi hyvin. Ei oo ollut oikeastaan ollenkaan nälkä ees koko kuurin aikana. Päänsärkykin onneksi helpottu sen tokan päivän jälkeen.

 

Ja se tärkein: painoa putosi viiden päivän aikana 2.8 kg! HUHHUH! Tiedän ettei tuo todellakaan oo mikään terveellinen painonpudotusvauhti mutta tosi upeesti kyllä tulee motivaatiota tuollasesta. :) Oon niin mielissään että tekis mieli hyppiä ja pomppia! :D Monet puhuu, että tuollaisella kuurilla tulee kilot vaan korkojen kanssa takaisin mutta toivon etten mä kuulu tähän ryhmään. Voihan se olla että keskiviikon punnitukseen tulee hieman lisää, koska tuo kuuri on kuitenkin niin tiukka ja nyt alan syömään "normaalia" ruokaa. Mut en kyllä anna noidan vaivalla pudotettujen kilojen tulla enää takaisin!

 

On kyllä niin voittajafiilis ja oon ylpee itestäni. Mä pystyin ilman suurempia ongelmia noudattamaan tuota dieettiä. Söin pelkästään ne mitä siihen ohjelmaan kuuluikin ja lisäksi join päivässä paljon vettä, pari kuppia kahvia (ja loraus rasvatonta maitoa) sekä pari lasia light mehua tai limukkaa. :) Ei ees ollu houkutuksia luovuttaa missään vaiheessa. Tosi upeeta kyllä! Alussa tuntu että miten kestää koko homman ajan ku nuo eväät alko tulla jo tokan päivän aikana korvista ulos.

 

Mä oon mielissään siitä, että tuon kuurin aikana syödään niin paljon makeaa. Mulla ei tee yhtään mieli suklaata eikä karkkia eikä mitään makeeta! Ennemmin alkaa etomaan ajastuskin mars-patukasta. Mulla teki eilen niin paljon mieli ruisleipää ja mä jo kuvittelin että miten saan nyt tänään sit syödä leivän aamupalaksi. Ihanaltahan se maistui kaurapuuron kera! :) Oikeesti oppii arvostamaan oikeaa ruokaa kun on tuollaisella kuurilla.

 

Te varmaan nyt ajattelette, että mitä ihmettä mä oikeen höpötän? Viiden päivän kuurilla ollut niin so what? Kyllä se viis päivääkin on yllättävän pitkä aika. Siinä ehtii ajatella omia ruokailutottumuksia ja vatsakin ehtii tottua pienempii ruoka-annoksiin. Sen totesin just äsken kun söin päiväruuan. Otin ruokaa ihan normaalin annoksen verran. Kun olin syönyt siitä reilut puolet, tuli täys stoppi. Mahaan ei vaan enää mahtunut ruokaa. Oonkin päättänyt, etten anna vatsan enää suurentua normaaliin kokoonsa. :)

 

Mulla on nyt kyllä laihdutusmotivaatio niin korkealla että huhhuh! Oli ihanaa kun kaveri tuli eilen käymään kylässä niin se kehu kuin mä oon laihtunut viime näkemästä. :) Tämmöset puheet kannustaa kyllä vaan laihduttamaan lisää. :)

 

Ihanan ihanaa sunnuntaita kaikille! <3