Täällä taas ollaan. Better than never. NOT! Nää pari viikkoa on ollut jotain aivan kauheeta syömisen suhteen. Aivan hävettää tunnustaa kuin suoraan sanottuna päin persettä kaikki on menny. Meillä oli muutto tässä viime viikolla ja sehän on ihan normaalia että sillon tulee syötyö hieman roskaruokaa yms. parin päivän ajan kun ei vielä pysty eikä ehdi tekeen oikeeta ruokaa. Noh, mulla tuo roskaruuan syöminen on jatkunut ihan tähän päivään saakka. En voi tajuta kuinka tyhmä ihminen voi olla! Mä taisin unohtaa mun uuden terveellisemmän elämäntavan sinne edelliseen asuntoon. Aivan uskomatonta. No, tästä ei oo ainakaan matka kuin eteenpäin vain.

 

Mä en uskaltautunut edes puntarille vasta kuin eilen kun on ollut niin kauhee morkkis kaikesta herkuttelusta. :/ Vaaka näyttikin sitten plussaa. Onneksi edelleen pysyin kuitenkin alle 80 kilon. :) Ja siellä aion pysyäkin!

 

On mulla yks positiivinenkin sanottava näistä parista viikosta: oon liikkunu kohtalaisen mukavasti. :) Tälläkin viikolla on kertynyt reipasta pyöräilyä 3 tunnin ajan sekä kävelylenkit koiran kanssa (noin 4 tuntia).  Ihanaa kun on tullut jo syksy niin ei enää tartte tuota koiruliakaan miettiä että läkähtyykö se jos käydään pidempi lenkki.

 

Huomasin kyllä, että nettipimento ja blogin kirjoitustauko vaikutti mun syömisiin. Jotenkin ajattelin ettei minulla ole nyt ketään kenelle vastata jos nyt syönkin hieman huonommin. Jos olisin päässyt koneelle kirjoitteleen blogia ja lukemaan muiden saavutuksista, tuntuu että olisin varmasti pysynyt paremmin ruodussa. Tehty mikä tehty, ei nyt muistella kuitenkaan menneitä. Nyt jatkan taas entistä paremmalla motivaatiolla. :)