Mä niin rakastan vapaapäiviä! :) Tänään on ollut kyllä paras päivä aikoihin. Vaikka en nukkunut kauheen hyvin viime yönä niin siltikin on riittänyt tosi kivasti energiaa koko päiväksi puuhailuun. :)

 

Tuossa puolenpäivän aikoihin lähettiin koko porukalla käymään lenkillä ja siellä vierähtikin mukavasti reipas tunti kävellessä. Oli niin ihana ilmakin. :) Sit nyt illemmalla käytiin vielä noin puolen tunnin kävelylenkki vaikka olikin pakkanen kiristynyt melkein -25 asteeseen. :/ Mut mahtavaa kun aurinko paistaa!!! :) Tulee kevät, jee!

 

Syömiset on sujunut aika kivasti tässä jo muutaman päivän ajan. En oo sortunut oikeastaan mihinkään herkkuihin (mitä nyt pari palaa pullapitkosta syönyt). Aamulla söin kyllä vaaleaa leipää aamupalaksi mutta kuitenkin parannusta on todella hurjasti kun vertaa vielä viime viikkoiseen ruokavaliooni. :) Olen jopa oppinut lauseen: EI KIITOS! Nyt ois tavoitteena pysyä kokonaan erossa karkista ja roskaruuasta. Monet sanoo että kyllähän sitä voi karkkiakin syödä kunhan muistaa kohtuuden. No, minä en sitä kohtuutta ikinä muista joten on helpompi päättää että jätän sen kokonaan pois. :) Se on kyllä huomattu että jos päätän antaa itelle luvan muutaman karkin syömiseen niin siinä menee ihan huomaamatta puoli pussia karkkia yheltä istumalta. :/ No thank you!  Tulee sit vaan kauhee morkkis jälkikäteen. :(

 

Oon tehnyt ruuaksi kanawokkia nyt kahtena päivänä ja se on kyl hyvää ja terveellistä! Oon alkanut muuten harrastamaan sitä että keitän itelle pakastekasviksia aina ruuan lisukkeeksi. :) Niillä täyttyy maha ja onhan ne terveellisiäkin. Tosin tässä pakatekasvispussissa mitä nyt käytän, on liikaa herneitä. :/ En niistä oikein välitä varsinkaan jos niitä on paljon.

 

Tänään sit maksettiin syksyn Kreikan matkan varausmaksu joten se on nyt varmaa että lämpöön päästään, JEE! Kateltiin myös vähän tietoja kohteesta vaikka tuttu paikka onkin kun viime vuonna kans tuolla käytiin. Suunniteltiin myös että missä kaikkialla käydään ja mitä halutaan sit tehdä siellä. :) Liian tarkkoja suunnitelmia ei onneksi tartte tehdä, koska ollaan reissussa kaksi viikkoa niin siinä on kuitenkin hieman liukumavaraakin eikä tartte välttämättä olla joka päivä jossakin juoksemassa. :) Nyt kun vain sais pudotettua painoa reissuun mennessä niin ois tosi kiva. :) En osaa oikeen tavoitteita sanoa mut kaikki mikä on miinusta on plussaa. :D Mä tein tänään jo mielikuvaharjoituksia että minkä näköinen mä olisin tuolla reissussa sit laihtuneena ja minkälaisia vaatteita pitäisin siellä. Ihana kun on jotain mitä odottaa. Mun pitää vaan miettiä tuota matkaa kunhan tulee vaikea tilanne. Mulle on kuitenkin tällä hetkellä tosi tärkeetä että saisin laihdutettua tuohon mennessä.

 

Ihanaa sunnuntai-iltaa kaikille! Näihin maisemiin olisi tosiaan tarkoitus matkustella. :)