Onkin vierähtänyt aikaa viime kirjoituksesta. Nytkin mulla on vaan viis min aikaa kirjoittaa tänne kun on sovittu lenkkitreffit naapurin kanssa.

 

Tämä väliaika on mennyt aika vaihtelevissa tunnelmissa. Päivät menee yleensä sitä rataa että aamusta kaikki menee ok ja sit illalla repsahdan. Nyt noita repsahduksia on tullut todella monena iltana, valitettavasti. :( Saa nähdä mitä vaaka kertoo huomenna. Mä niin toivon että olis lähtenyt painoa mutta toisaalta tuntuu etten olisi sitä edes ansainnutkaan. Oon ihan oikeesti herkutellut nyt aivan liikaa. :( Hävettää myöntää mut niin se on. :/

 

Mulla olisi niin monta syytä laihduttaa ja siltikään en siihen pysty. :( Liikunnat mulla menee hyvin vaikka onkin aika yksipuolista. Syömiset meneekin aivan alamäkeä. :( Kuten oon jo muutamaankin kertaan todennut: voin hyvin kaupassa vastustaa kiusausta ostaa herkkuja mut sit jos herkut kannetaan mulle kotiin nokan eteen niin silloin en edes muista mitä sana EI on. Mulle iskee usein kaupassa terveysinto ja haluan ottaa mahdollisimman terveellistä ruokaa ja usein onnistunkin siinä. Sitten tulee tuo poikkis ja kantaa kauppakärryyn karkkeja ja hampurilaisia yms. Mä en halua syyttää ketään koska itehän mä ne herkut suuhuni laitan mutta ei tuo poikkis ainakaan helpommaksi tätä mun laihdutusta tee! ÄRSYTTÄÄ JA V******A suoraan sanottuna. Hohhoijaa... Tää on nyt tätä sit. :/

 

Nyt lähden kuitenkin lenkille tuulettamaan päätäni ja toivon että olisi sen jälkeen parempi mieli. Sori kirjoitusvirheistä, ei nyt ehdi tarkistaan tekstiä kun pitää JUOSTA!!!!!! :)