Tänään oli taas punnituspäivä ja -0.1 kg tulos tuli tällä kertaa. Enkä oo kyllä yllättynyt. Puntari näytti jo alkuviikosta vähemmän mut nyt sit taas "hieman" päässyt ruokaillut repsahtamaan. En tiiä mistä se johtuu... Varmaan yksinkertaisesti motivaation ja itsehillinnän puute, Lopetin nyt tuon gluteenittoman ruokavalion ja siirryin takaisin normaaliin ruokaan ja olisin kuvitellut että nyt sit oisin voinu taas jatkaa terveellistä ruokailua. Toisin kävi. Eilenkin söin karkkia kuin pieni porsas. :( Tuntuu vaan että elämässä on muutenkin nyt niin paljon stressiä kun kaikki on tällä hetkellä niin epävarmaa. Ei jaksais keskittyä syömisiin mutta kun mulle se tuottaa taas lisää stressiä jos huomaan että lihon vaan entisestään. Vaikeeta...

 

Mä kyllä oon huomannut, että kyllä tää mun 9 kilon painonpudotus näkyy jo jossakin mutta haluaisin vaan vielä enemmän pudottaa painoa. Haluaisin että painoindeksilaskurin lopputuloksessa lukisi edes "lievä lihavuus" "merkittävän lihavuuden" tilalla. Siihen ei ois ees kuin tasan KAKSI kiloa! Huhhuh! En muista millon laskuri ois näyttänyt lievää lihavuutta, ei varmaan ikinä mun aikuisiän aikana. Sekin ois yks tavoite saavutettavaksi. Tuntuu vaan ettei mun keho vielä tunnu tai näytä miltään lievästi lihavalta, mutta jospa ne 2 kiloa lisää vielä sit auttais. :D Tuokin olisi varmasti toteutettavissa jopa kahden viikon aikana, jos vaan jaksaisin pitää syömiset kurissa. Jospas se tästä. :) En kyllä todellakaan siihen lopeta mutta se ois varmasti sellainen motivaatio taas jatkaa eteenpäin.

 

Liikunat on mennyt normaaliin tapaan kuin ennenkin. Koiran kanssa lenkkeillään hieman päivästä riippuen tunnista kolmeen tuntiin/päivä. Nyt ei olla metsälenkeille uskallettu mennä kun koiralla juoksut menossa. Sen vuoksi ehkä semmoset yli tunnin lenkin on nyt vähentyneet, mutta kyllä me ihan hyvin kuitenkin liikutaan. :)

 

Ihanaa kun joulukin on tulossa. :) Mä rakastan joulua! Mun vanhemmat ei oo ikinä ollut mitään suuria joulu-ihmisiä eikä ne tykkää niin turhia höpöttää joulua, mutta poikakaverin vanhemmat taas on ihan eri maata! Mä oon saanut nyt meidän seurusteluaikaisina jouluina varmasti saman verran joululahjoja kuin joskus lapsena. :) On se mukavaa saada lahjoja vaikkei se tietenkään mikään pääasia ole. Tänä jouluna ollaan kyllä sanottu ettei tartte mitään isoja meille, koska ei me tartteta mitään. :) Joulutunnelma se pääasia on ja yhdessä oleminen. :)

 

Ihania pakkaspäiviä kaikille! <3