Tänään oli sit taas punnituspäivä. Puntari näytti 78.8 kg! Huhhuh! Melkein 2 kiloa pudotusta viikossa. Tämä johtuu täysin mun sairastamisesta. Olin tosiaan kivassa kuumessa ja päänsäryssä viikon ajan aikalailla. Eilispäivä oli eka päivä kun jaksoin edes vähän jotain tehdä. Sairastaessa oon kyllä syönyt kaikkea roskaa mutta mulla oli niin heikko olo että määrät on ollu tosi pieniä. Sillonkin kun ostettiin pitsaa niin mä taisin syödä siitä yhden tai 2 palaa se riitti mulle. Eräskin päivä tais mennä kokonaisuudessaan kahdella paahtoleivällä. Juomana join ihan surutta limsaa ja mehuja koska jostakin oli pakko edes vähän energiaa saada.

 

Ihan kiva tämä pudotus mutta mieluummin olisin kyll ollu sairastamatta, sen verran kauhea kokemus se kyllä oli. Nyt mulla vaan pelottaa että tuo pudotus tulee varmasti samalla mitalla takaisin kunhan mulle vaan alkaa ruoka maistumaan normaalisti. Noh, jospa ei toivon mukaan. :) En nyt ehdi enempää jutella! Palaillaan! :)