Miksi tämän laihduttamisen pitää olla niin vaikeeta? Mulla on motivaatio ihan hukassa. Motivaatiota periaatteessa pitäs olla mutta en kuitenkaan käyttäydy sen mukaisesti. Toissailtana varattiin poikkiksen kanssa Kreikan matka syyskuulle ja sinne olisi tarkoitus pudottaa painoa että olisin ees jonkinlaisessa kesävaate/rantakunnossa. Onhan se suomenkin kesä tulossa ja vaatteet vähenee niin olis kiva jos ei tarttis koko ajan miettiä mahamakkaroita tai käsiläskejä. :/ Mulla on siis ainakin nuo kaksi oleellista syytä laihduttaa ja siltikin syön vaan kaikkia herkkuja. :(((

 

Mistä te oikeesti ammennatte motivaationne? Tottakai kaikilla tulee välillä takapakkia ja ei aina niin jaksa kiinnostaa mut mun motivaatio on ollut hukassa jo kauan aikaa. :( Puntarikin näytti kauhistuttavia tuloksia kun aamulla pitkästä aikaa uskaltauduin sinne astella. 74.0 kg!!! Mä en ala! Parhain tulos, minkä puntari on mulla näyttäny joskus oli 71.8 kg eli siitä on painoa tullut reilu 2 kiloa! Eihän se paljon ole mutta tästä se tasainen nousu vaan alkaa jo en tee asialle jotain. Ja mä haluan laihtua!!! En haluu olla tällanen porsas. Vaikka painoa ei olekaan tullut kuin tuo pari kiloa niin olotila on paljon raskaampi ja lihavampi kuin tuossa loppusyksystä. :( Nyt vaan pitäs saada otettua itteä niskasta kiinni, ei se muu auta. Nyt vaan tuntuu että kaikki herkut ja yleensä ruoka maistuu aivan liian hyvälle. :(