Mä en ymmärrä miten mun laihdutusmotivaatio voi vaihdella näin hurjasti päivästä toiseen? Viime viikolla oli kova tsemppi ja söinkin tosi hyvin ja laskin painonvartijoiden pisteitä ja pysyinkin niissä hienosti. Noh, sitten tuli viikonloppu. Lauantaina poikakaverin porukat muutti, joten oltiin siellä sit koko päivä muuttoapuna. Siinä tuli sit tietenkin liikuttua paljon ja kulutettua kaloreita. Aamupalan lisäksi en syönyt muuta koko päivänä paitsi sitten illalla palkaksi tarjotun pitsan (vähän reilu puolet meni alas ja kyseessä oli vielä salaattipitsa). Noh, tuo ei nyt kuulosta vielä niin pahalta näin jälkikäteen ajateltuna. Sunnuntaina ja maanantaina hain kuitenkin Hesburgerin evästä! Sunnuntaina se oli pienen pakon alla (ruoka tuotiin mulle nokan alle enkä enää viittinyt tietenkään olla syömättä) mutta eilen se oli vielä MUN idea! TYHMÄ TYHMÄ TYHMÄ!!! Hyvältähän se maistui mut ARGH! Mä jään varmaan jotenkin koukkuun sit kun kerran pääsee maistamaan niin sit pakko saada kohta lisää. :( Karkkia en oo onneksi sortunut syömään enkä oikeastaan muitakaan herkkuja noiden lisäksi mutta noissakin on ihan liikaa. Varsinkin se eilinen Hese kyl harmittaa pirusti. Ei se auta sit varmaan kun ottaa vaan ittee niskasta kiinni eikä saa luovuttaa! Huomenna ois taas punnituspäivä ja toivon ettei nämä kolme päivää oo pilannut muuten hyvää viikkoa. Harmittaa kyl tosi paljon vaan :(

 

Miten te muut pidätte motivaatiota yllä? Minkä avulla te sanotte "Ei kiitos" Heselle ja muille herkuille?

 

Onneksi tänään on tiedossa kivasti liikuntaa kun lähden iltapäivästä koirulin kanssa metsään pitkälle lenkille ja sit illasta on vielä koiratreffit sovittuna lenkkeilyn merkeissä joten hyvinkin ainakin kaksi tuntia liikuntaa tulee tälle päivälle. :) Liikunnan suhteen oon kyl tyytyväinen vaikka mun liikunta onkin aika yksipuolista kun se käsittää melkein kokonaan vaan lenkkeilyä koiran kanssa. Ei vaan yksinkertaisesti oo aikaa harrastaa muuta liikuntaa kun se ois sit taas pois tuosta koiran liikunnasta ja iso ja energinen koira tarttee paljon liikuntaa. Mut tuommoinen liikunta on parasta mitä tiedän. <3 Varsinkin kun on nyt tullut nämä kauan odotetut pikkupakkaset ja hieman luntakin maassa. <3

 

Positiivisia ajatuksia päivään! :)