Tänään oli sit punnituspäivä. Oli  viime yön yötöissä, joten punnitsin itseni päivällä kunhan olin herännyt unilta. Puntari näytti 82.4, eli painoa on pudonnut viikon aikana 400g. Eihän se paljon ole mutta parempi kuin ei mitään. Oikeaan suuntaan oon kuitenkin menossa. :) Viikonloppu tosiaan meni vielä rennommissa tunnelmissa niin oon kyllä tosi tyytyväinen tuohon tulokseen. :) Oon kyllä tosi iloinen että osaan iloita jo noin pienestä painonpudotuksesta. Aikaisemmin olisin varmaan heittänyt hanskat tiskiin ja palannut takaisin normaaliin.

 

Töissä oli viime yönä pieniä kiusauksia kun työkaveri oli ostanut meille yhteiseksi karkkia ja toi sen pussin suoraan mun paikalle, mun nokan eteen. Siinä se sit nökötti puoli yötä. :D Normaalisti oisin varmaan syönyt siitä moooooonta karkkia mutta nyt hillitsin itseni enkä ottanut yhtään! :) Jee! Itsehillintääkin näköjään löytyy jopa hieman. Oon huomannut sen, että jos pidättäydyn tarjotusta herkusta kokonaan, siinä ei ole mitään ongelmaa. Jos taas erehdyn maistamaan vaikka pari karkkia niin himo tulee niin suureksi ja syön koko pussin. Näin on monesti käynyt. Oon huomannut että on paljon parempi kun pidättäydyn kokonaan tarjotuista herkuista. Poikakaveri kans ostelee kotiin kaikkia herkkuja (karkkeja, sipsejä). Se ei mua haittaa niin kauan kun hän ei tyrkytä niitä mulle.

 

Tänään on sit heräämisen jälkeen käyty jo koiran ja poikakaverin kanssa ihanan pitkä lenkki (noin tunti). Vähän meinas alkaa ripsimään vettä ja ukkostamaan mutta me ei olla tehty sokerista. ;) Mun mielestä on parempi jopa pieni vesisade entä kuin kauhee helle ja auringonpaiste. Koirakaan ei jaksa kävellä jos on kauheen kuuma. Tai no kuumahan siellä oli nyttenkin mutta sade onneksi viilensi hieman. :)

 

Tänään ois sit ruokalistalla wokkivihanneksia, kanasuikaleita ja täysjyväriisiä. NAM! Maittavaa ja terveellistä. :) Ärsytti vaan ku kaupassa natural-suikaleet maksaa tuplasti enemmän kuin semmoset missä on marinadi niin oli pakko sit ottaa nuo suikaleet hunajamarinoituna. :( Mut eipä tuo varmaan niin haittaa, ei sitä kanaa kuitenkaan kauheen paljon aina yhteen annokseen tule.

 

Ihanaa tiistain jatkoa kaikille. <3