Tämä koko viikko on ollut jotenkin omituinen. Kaikki alkoi oikeastaan perjantaista/lauantaista. Perjantaina tosiaan join ja söin hieman paremmin. Lauantaina sit oli pienimuotoinen krapula ja tuntuu että se krapula ois jatkunut vielä tähänkin päivään saakka. Mulla on ollut maha omituinen, terveellinen ruoka ei ole maistunut ja koko ajan tekis mieli jotain herkkuja. Oon syönytkin karkkia, suklaata ja muutaki roskaruokaa. :( Voipi olla tietenkin että tuo mahakipu johtuu osaksi just tuon roskaruuan syömisestä. Jotenkin kummasti ollut voimat pois vaikka oon nukkunut ihan ok yöunet. Toissayönä nukuin noin 7-8 tuntia ja silti nukuin 2 tunnin päiväunet JA nukahdin illalla telkkarin ääreen joskus puoliltaöin. En tajua... Noh, jospa se on tää syksy mikä tekee, että pitää vähän ylimääräistä tankkailla.

 

Oon myös ollut ehkä hieman huonolla tuulella tällä viikolla. Tää kuulostaa kyllä ihan tyhmältä, mutta yks päivä laitoin mun talvitakin (villakangastakki) päälle ekaa kertaa tälle syksylle. Oon ostanu sen joskus viime tai toissatalvena ja se on ollut sillon sopiva. No, nyt kun oon pudottanut näitä kiloja, niin takki oli tietenkin hieman löysä. Luulisi että olisin tästä iloinen, mutta ei! Murehdin vaan sitä, että millä rahalla nyt ostan uuden talvitakin kun tää on niin suuri?!? Ja olin oikeesti ihan tosissani! En osannut ollenkaan iloita siitä saavutuksesta, että joku vaate on jäänyt todellakin niin isoksi että sen huomaa selvästi. Tämähän se just on mun tavoite, että saisin pienennettyä vaatekokoa ja löytäisin helpommin vaatteita. Kait mä joskus osaan tuosta iloita mutta sillä hetkellä se oli vaan negatiivinen asia.

Tänään aamupäivällä kävin koiran kanssa 1.5 tunnin metsälenkillä ja se kyllä piristi hieman mielialaa. On aina niin ihana nähdä kuinka mielissään koiruli on kun saa vapaana juoksennella. <3 Koko viikon ajan oon kyllä käynyt lenkittämässä koiraa (sillä pää leviää jo yhden välipäivän jälkeen) mutta lenkit on tuntunut pakkopullalta. Aiemmin oon ollut ihan mielissään aina itekki lenkeistä ja mielellään lähtenyt ulos. Nyt sit tällä viikolla on tuntunut että väkisillä saan raahata itelleni lenkkikamppeet niskaan ja perseen ulos ja lenkille. Jospa tämä tästä pikkuhiljaa paranis. Tänään jo tosiaan onneksi hieman valoisampi ja energisempi olo. :)

 

Tänään oli myös punnituksen vuoro aamusta. Puntari näytti 76.7. kg  eli kilo vähemmän viime viikkon verrattuna. Aivan uskomaton tulos kun ottaa huomioon mun syömiset! JEE! :) Tästäkin saan hieman motivaatiota jaksaa. :) Tällä viikolla ei olekaan ollut enää niin turvonnut olo kuin mitä oli viikko sitten vaikka maha on ollutkin vielä hieman omituinen.

 

Eiköhän tämä tästä vielä iloksi muutu. Ihanaa keskiviikkoa kaikille. <3