Tällä hetkellä laihduttaminen tuntuu ihanalta. <3 Mulla ei tee yhtään mieli herkkuja eikä mitään epäterveellistä roskaruokaa. :) Oon kyl niin ylpee ittestäni. Mun poikakaveri (yllättäen) "unohti" tuon aiemman lupauksensa terveellisistä elämäntavoista kahden päivän jälkeen. Oon sit tässä kahtena iltana syönyt itse puuroa ja näkkileipää kun toinen vetää naamaan ranskalaisia ja lenkkiä. Kyllä hän yritti mullekin sitä tarjota mutta pysyin lujana ja en edes maistanut! Hyvä minä! :) Aikaisemmin olisin todennäköisesti tehnyt itselleni samanlaisen annoksen ja ollut sitten ihan ähkyssä sen jälkeen. Ja lihonut sitten sen seurauksena.

 

Nyt mä vaan haluun laihtua ja olla terveempi ja kauniimpi. Mä odotan että pääsen syksyllä lomamatkalle hoikkana (tai ainakin paljon hoikempana kuin nyt) ja mun ei tarttis stressata vaatteista tai uimapuvusta vaan voisin pukea mitä vaan päälleni ja näyttäisin hyvältä. :) Ihanaa kun motivaatio on taas täällä! :)

 

Liikunnat on mennyt aika heikosti nyt tällä viikolla. Mulla on nyt neljä iltavuoroa peräkkäin ja iltavuoroina en oikein ehdi liikkua. Kyllä mä käyn aina aamupäivisin koiran kanssa pienellä lenkillä mutta tuntuu jotenkin että aamulla on aina niin paljon muuta puuhaa. :/ Pitäs varmaan herätä aikaisemmin aamulla niin ehtisin touhuta kaikki. Koirallekin on vaan aika huono lenkkiaika tämä aamu/aamupäivä kun se on tottunut sen ajan yleensä vaan nukkumaan.

 

Tässä olisi sit tämän päivän syömissuunnitelmaa:

-Aamulla: Nalle kuntokaura-puuroa, sokeroimaton mehukeitto, rasvaton jugurtti.

-Lounas: lihakeittoa,  2x näkkileipä+marg. +kurkkua.

-Töissä: 2x ruisleipä +marg+leikkele, viili, omena.

-Illalla: Nalle kuntokaura-puuroa, sokeroimaton mehukeitto, 2x näkkileipä +marg. +kurkkua.

 

Nyt taidan lähtä vetämään aamupäivälenkin tuonne aurinkoon. :) Aurinkoista tiistaita kaikille! <3