Voivoi... Mulla ei ole mitään selityksiä. Koko laihdutusoperaatio on suoraan sanottuna mennyt päin helvettiä edellisen viikon ajan! Viikonloppuna söin kebabbia KAHTENA päivänä! Eilen sit käytiin eka syömässä ravintolassa (siellä oli tosin aika terveellinen annos mutta varmasti kaloreitakin mukavasti) ja sit illalla söin vielä nuudeleita ja patonkia! Ja viikonloppuna söin karkkiakin vielä jonkin verran. Miten voi ihminen olla niin tyhmä!!! Nyt sit turvottaa ja ärsyttää ja inhottaa..... Hohhoh....

 

Tää on kyllä kumma kun AINA tulee laihdutuksessa jossaki vaiheessa sellanen vaihe ettei enää jaksais kiinnostaa... Ja mulla on sellanen vaihe nyt. Yleensä tässä vaiheessa unohdan koko laihdutuksen ja siirryn vaan takaisin normaaliin syömiseen eli herkkuihin ja ahmimiseen. Nyt oon kyllä päättänyt että tämä ei jää tähän! Nyt meen vaan suuremmalla voimalla eteenpäin!

 

Oli mulla kuitenkin jopa 300 g miinusta edellisviikkoon verrattuna kun eilen kävin puntarilla. :D On sekin parempi kun ei mitään vaikka huono tulos onkin. Mä en käsitä noita suuren pudottajan tyyppejä miten ne oikeesti on voinu tyyliin 3 kuukauden aikana pudottamaan 40 kiloa??? Okei, onhan niillä personal trainerit ym muut mut silti. Tosi uskomattomia tuloksia mut good for them :) Mä tiedän että saisin itsekin paljon parempia tuloksia jos vaan yrittäisin vielä enemmän. Edelliset viikot on menny aika hyvin kun oon pystynyt kieltäytymään herkuista mut nyt viime viikko oli kaiken huippu. :/ Noh, nyt vaan kahta kauheammalla paineella eteenpäin ;D