Anteeksi tosi paljon! Mulla on ihan jäänyt hungingolle tää päivittäminen tänne. :( Koitan nyt taas parantaa tapani tästä eteenpäin. Kerronpa nyt mitä tässä välissä on ehtinytkään tapahtua.

 

Ensinnäkin pääsin tosiaan käymään lääkärissä näiden mun vatsavaivojen kanssa. Lääkäri oli tosi mahtava ja sille oli helppo jutella. Otettiin sitten kaiken maailman verikokeita yms. Niistä tulikin sit tulokset viime viikolla. Kaikki muuten ok mutta tämä laktoosi-intoleranssigeeni-näyte oli positiivinen. Eli mulla on suuri todennäköisyys sairastaa/sairastua laktoosi-intoleranssiin. Se ei tosiaan vielä kerro sitä että minä sitä kuitenkaan juuri nyt sairastaisin. Sain kuitenkin ohjeet nyt siirtyä laktoosittomaan ruokavalioon ja seurata auttaako se oireisiin. Tein siis työtä käskettyä ja vatsa on nyt jopa ehkä minimaalisesti rauhoittunut. :) Jospa se olisikin tuota laktoosi-intoleranssia eikä mitään vakavampaa. Mulla oli tulehdosarvot hieman koholla, joten joudun vatsan tähystykseen tuossa alkuvuodesta. En tykkää yhtään! Hyvähän se on tietenkin että kaikki mahdollisuudet tutkitaan mutta tuo toimenpide on varmaan ihan kauhea. :( No, ei se auta. Se pitää kestää niinkuin nainen.

 

Ruokarintamalla asiat on aika heikolla tolalla. Mulla on tosiaan noi oireet tässä pahenneet vaan syksyn edetessä ja oon huomannut että mietin tosi tarkkaan aina mitä pistän suuhun. :( Haluaisin syödä terveellisesti hedelmiä ja kasviksia mutta pelkään että niistä tulee oireita. :/ Toivon että jos tuo vatsa alkais nyt hieman rauhoittumaan niin uskaltaisin taas syödä normaalimpaan tapaan. En tiedä miks musta on tullut noin chicken tuon ruuan suhteen. :( En uskalla edes syödä mun rakastamia mahdariineja enää kun pari kertaa niiden jälkeen on tullut oireita vaikka ei ne edes välttämättä johtuneet niistä. :(

 

Painopuolelle kuuluu yllättäen hyvää. En uskaltanut käydä pariin viikkoon puntarilla kun tuntui että olin herkutellut. Eilen kuitenkin puntari näytti 72.5 kg!!! HUHHUH! En muista että onkohan mun puntari näyttänyt ikinä mun lapsuuiän jälkeen noin vähää. Ei ainakaan moneen vuoteen. :) Paino oli laskenut yli 2 kiloa mun edelliskäynnistä täällä. Painoindeksikin on laskenut alle 30 eli en ole enää merkittävästä lihava vaan vain LIEVÄSTI LIHAVA! JEEEEEEEEE!!!!! :)

 

Ihanaa joulua kaikille lukijoille. <3 Muistakaa syödä hyvin mutta kohtuudella! Itellä jää (onneksi) nuo suklaat syömättä tuon laktoosittoman ruokavalion myötä mutta ei haittaa. :) NAUTTIKAA! Ja palataan joulun jälkeen asiaan. :)