Tänään oli taas sit keskiviikko, punnituspäivä. Vaaka näytti 100g vähemmän kuin sunnuntaina eli tasan 77 kg. :) Ihanaa! Mä odotin että paino olis noussu, kun lopetin tuon kuurin mut ei onneksi. :) Oon kyl tosi hyvin pystynyt nyt kontrolloimaan mun syömisiä tässä alkuviikosta. En oo syönyt ollenkaan herkkuja tai muutakaan rasvaista tai sokerista.

 

Aloitin maanantaina "ruokalistan" teon. Suunnittelin muutamalle päivälle eteenpäin ruokalistan, mitä tulen syömään päivän aikana. En laittanut siihen tietenkään mitään kellonaikoja tai muita mut kaikki ruuat mitä on "lupa" syödä päivän aikana. Lisäksi saan tietenkin syödä salaattia ja hedelmiä vapaasti. Se on auttanut mua tosi paljon! Osaan paremmin suunnitella kellonaikoja millon syön ja millon teen ruokaa yms. Illallakin kun monesti iskee nälkä niin listassa lukee valmiiksi mitä saan syödä eikä tartte alkaa miettiin mitä söis, koska silloin monesti annan liian helposti periksi jollekin herkkuruualle.

 

Löysin muuten tunnukseni tohtori.fi painonseurantapalveluun. Oon aloittanut siellä joskus viime vuoden puolella, mut en oo ku aivan muutaman painon merkannut sinne. Siellä on jotain puolen vuodenkin taukoja välissä etten oo käynyt siellä. Noh, siellä näkyi mun paino 4.1.2010. Se oli ollut 86.9. HUHHUH! Oon siis tammikuusta laihtunut 9.9 kg. En oo jotenkin ite osannut ees ajatella, että olis niin paljon lähtenyt painoa, koska omasta mielestä se ei ees näy viel missään. Onhan mulla aika reilusti tuota ylipainoa vielä, että varmaan vaaditaan vielä toiset kymmenen kiloa ennenkuin ite huomaan itessäni jotain eroa. :D

 

Ihanaa syyspäivää kaikille. <3