-200 grammaa viikon aikana. Ei oo paljon mutta onneksi miinusta edes. Ei oo oikeen nyt ollut aikaa päivitellä suuremmin, sori. :( Nyt ehdin sanoa sen verran että tosi vaikeaa tää gluteeniton elämä! En saa syödä ruisleipää enkä puuroa ja rakastan molempia ja ne kuuluu mun terveelliseen ruokavalioon. Nyt saa niin tarkkaan kattoa että mitä saan syödä ja mitä en. Hohhoijaa... Kiva syödä jotain pumpulileipää jossa ei oo kuitua eikä mitään. :( Ja ei ees vie nälkää pois. Tottakai eihän mun ois mikään pakko syödä leipää mutta kun mä tykkään leivästä ja oon kuitenkin niin tottunut siihen niin en oikein osaa olla ilmankaan. Ja sit toisaalta mun ei tartte miettii että onko se gluteenitonta vai ei kun tiedän suoraan että se on tosiaan gluteenitonta se leipä. Stressaa jo muutenkin aina miettiä päivälle edes se yks oikee ruoka, joka ois gluteeniton. :( Noh, jospa tämä tästä. Toivotaan ettei mulla oikeesti oo keliakiaa!!