Vaikka tämä viikko erityisesti alkuviikosta meni tosi huonosti syömisten suhteen, niin liikkunut ainakin olen. :) Laskeskelin juuri tässä liikkumiseni määrää tällä viikolla ja tuloksena oli: 2 tuntia pyöräilyä ja 5 tuntia kävelyä. Minusta 7 tunnin urheilumäärä on aika kivasti 5 päivän aikana. :)

 

Mä oon aina ollut huono liikkumaan tiettynä kellonaikana tiettyyn päivään. Mä oon vähän semmonen spontaanimpi, mä saatan vaan yhtäkkiä huomata että oispa kiva lähtä ulkoileen ja oonkin jo viiden minuutin kuluttua pihalla. Oon joskus käynyt jumpissa mutta ne ei oo mulle. Ehkä joskus kunhan kunto on hieman parantunut niin voisin ehkä paremminkin sunnitella meneväni jumppaan mut ei tällä hetkellä. Mä muistan noista jumppatunneista vaan sen kuinka yritin päästä niistä hengissä loppuun kun tuntui että rintaan pistää ja henki loppuu. Sit mulla viel ahdistaa se, että kaikki muut siel oli aivan luikkuja ja hyväkuntoisia. Itse siinä rehkin henkihieverissä ja näytti että muilla ei ees tullu hiki! Ois hyvä jos ois jokin tietty jumpparyhmä pelkästään huonokuntoisille :P

 

Mä rakastan syksyä. Se on jotenkin niin ihana ku luonto vaihtaa väriä ja nenässä pikkusen kylmä nipistää. Rakastan sitä että koira ei läkähdy heti 10 minuutin kävelyn jälkeen. Eilenkin käytiin melkein kahden tunnin metsälenkki ja oli niin ihanaa kun oli hieman viileää, muttei kuitenkaan satanut vettä. Koirat juoksivat vapaana ja nauttivat olostaan. Mulla aivan hävettää kuinka vähän mun koira pääsee juoksentelemaan vapaasti toisten koirien kanssa. :( Nyt se otti kyllä lenkistä kaiken ilon irti, kuten omistajansa.

 

Tänään mulla on taas joku ihme nälkäpäivä. Kokoajan tekis mieli jotain syötävää, onneksi en oo antanut houkutukselle periksi. Pitäs varmaan mennä syömään jokin hedelmä välipalaksi jos olo sillä hieman helpottuis. :)

 

Ihanaa viikonloppua kaikille! :)