Mä en enää jaksa itteäni. Mulla on niin huono itsetunto, niin huono itsekuri ja--- ARGH! En vaan kohta jaksa välittää. Jotenkin on semmonen olotila nyt ettei mun laihdutuksella oo mitään merkitystä ja mä vaan kidutan itteeni tällä hommalla. Tällä hetkellä en kyllä kiduta itteeni syömättömyydellä vaan päinvastaisella, jonka seurauksena mulla tulee vaan paska fiilis.

 

Tämä viikko on mennyt huonommin mitä varmaan mitkään muut viikot tän prosessin aikana. Oon syönyt karkkia, juonut olutta ja siideriä, syönyt pitsaa ja heseä ja... Kaikkea paskaa suoraan sanottuna. Mun pitäs nyt löytää joku motivaatio ennenku lihon moninkertaisesti nämä muutamatkin laihdutetut kilot takaisin. En vaan tiiä että mistä semmosen motivaation nappais. En enää halua nähdä kasilla alkavaa lukua vaakalla ja se ei ollut enää kaukana tänä aamuna. :(

 

Jotenkin mulla niin ärsyttää nyt tuo mun poikakaverikin kun se haluaa aina ostaa kotiin kaikkea herkkuja ja hyvää syötävää. Taisin yks kerta kirjoittaa tänne että hänkin alkais laihduttamaan mut se tais tyssätä jo ekan viikon jälkeen. Mulla on yleensä suhteellisen helppo vältellä kiusauksia kaupassa ollessa, jos en oo ihan älyttömän nälkäinen. Poikkis sit kantaa karkit ym. herkut kotiin ja täällä mun taas on 100 kertaa vaikeempi vastustaa kiusausta kun toinen mässää vieressä. Tiedän että mun pitäs varmaan jotain mainita asiasta mut en toisaalta halua sekaantua aikuisen ihmisen elämään tuolla tavalla. Kuitenkin syöminen on jokaisen oma asia. On meillä ollut puhe että seurataan hänenkin painoa ja jos se alkaa kovin nousemaan niin sit pitää alkaa vähentään herkkuja mut muutapa ei oikein voi nyt tehdä.

 

Mitkä on teidän motivaatiot laihdutukseen? Kertokaa vinkkejä millä saisin itteeni nyt kannustettua ja otettua niskasta kiinni! Liikunta mulla sujuu kyl niin hyvin kun vain voi tässä kiireessä (eli lenkitän koiraa noin tunnin päivässä) ja minusta se on ok. Syömisen suhteen vaan tarttisin kannustusta tai vinkkejä. Herkut on vaan liian houkuttelevia, varsinkin kotiin kannettuna. :/ En halua palata takaisin vanhaan! Kuinkahan kauan pitää laihduttaa ennenkuin siitä tulee kunnon elämäntapa eikä herkut enää kiinnosta ja niitä osais syödä kohtuullisesti?