Tärkeimmät ensin: Eilen en päässyt puntarille, joten punnitsin itseni tänä aamuna herätessäni ihanaan vapaapäivään. Puntari näytti 81.3! Pudotusta edellisviikkon verrattuna -800g. Ei se kauhean paljon ole mutta alaspäin mennään. Olen erityisen onnellinen sen vuoksi että en ole kiduttanut itseäni syömättömyydellä vaan olen vain syönyt terveellisemmin ja hiukan vähemmän kuin ennen ja siltikin kuitenkin noinkin paljon pudotusta. :) Jos paino putoais koko ajan tätä tahtia niin ois tosi hyvä homma. Olen tässä prosessin edessä jopa hieman oppinut kärsivällisyyttäkin. :D

 

Päätin muuten että kunhan painan alle 70 kiloa, otan tatuoinnin. Mulla on jo yks tatuointi ennestään ja oon haaveillut toisesta jo pidemmän aikaan. Nyt sitten päätin tässä yks päivä että kunhan joskus saan painoni haalattua alle 70, käyn laittamassa toisen. :) Ihanaa, en jaksais odottaa. :) Kyllähän tuohon aikaa menee, koska tuohon tavoitteeseen on matkaa kuitenkin yli 10 kiloa vielä mutta jotenkin mulla on sellainen tunne että kyllä se vielä joskus onnistuu. :) Nyt pitäis keksiä vaikka joku pieni palkinto kunhan pääsen alle 80 kilon. Se vois hyvällä lykyllä olla parissa viikossa mahdollinen. :)

 

Tänään mulla on sit vapaapäivä ja tekis mieli shoppaileen. Mulla ei oo oikeen mitään kivoja vaatteita ja haluaisin niin kovasti kaikkia ihania paitoja ym. Rahaa vaan ei oo nyt liiaksi ja toisakseen tuskin edes löytäisin mitään. Mulla on semmonen vartalo, että kaikki vaatteet näyttää mun päällä ihan kauheilta. Plaah. Mistä te hieman isokokoisemmat ihmiset osatatte vaatteenne? Mä kattelin Elloksen sitä isoille tytöille tarkoitettua kuvastoa ja siellä oli tosi ihania vaatteita. Mä oon vaan sen kokoinen just että ainakin Lindexin ja KappAhlin isoille tytöille suunnattu mallisto on mulle liian suuri vaikka ottaisin sieltä pienimmän koon. En tiiä sit miten tuon Elloksen laita on... Kertokaas ihmiset ja auttakaa! :D

 

Ihanaa kun oon saanu viime yönä nukuttua univelkani pois niin on nyt niin paljon energiaa. Nukuin tosiaan toissayönä noin 4 tuntia ja viime yönä noin 12 tuntia. :D Nyt meen jatkamaan siivouspuuhia ja sit jos alkais tekeen jotain ruokaa. :) Lenkille en oo viel kerinny tänään mut enköhän tässä iltapäivästä/illasta lähde käymään. :)

 

EDIT: En olekaan muistanut täällä mainita edellisestä hankkinasta laihdutusprojektiin liittyen. Ostin maanantaina Lidlistä askelmittarin :) Yllättävän hyvin näyttää vehje toimivan. Maanantaina kävin 3000 askeleen lenkin (ei ollut yksinkertaisesti aikaa enempään) ja eilen sitten kävin 5000 askeleen lenkin. Oisin halunnut pitää mittaria myös töissä että näkisin siellä päivän aikana kulkemat askeleet mutta mun työvaatteet on sellaiset ettei askelmittari yksinkertaisesti toimi niissä. :( Noh, pitää tyytyä mittaileen lenkkien askelia. :)