Päätin sitten aloittee Nutrilett-paaston. Kävin eilen ostamassa 5 päivän aloituspakkauksen eilen ja tänään on sit aamu aloitettu suklaapirtelöllä. Monet puhuu että Nutrilettit on aika pahan makuisia. Noh, kyllähän tuo pirtelö alas meni mut turhan makea aamupala mun mieleen. Oon kuitenkin tottunut aamulla syömään jotain pientä suolaista (ruisleipää tms). Kyllä tuon pirtelön sai kuitenkin juotua. Huomenna ois tarkoitus maistaa mansikkapirtelöä.

 

Tuo on siitä kiva dieetti että mä tiedän tarkalleen mitä saan syödä. Syön vaan sen ohjeen mukaan kaikki ruuat ja sillä selvä. Mä uskon kyllä pystyväni tuohon koska 5 päivää on kuitenkin melko lyhyt aika. Ainut ongelma mikä siinä voi tulla on se ettei ruuat mene alas. En oo ennen maistanut edes mitään Nutrilett tuotteita, joten jännityksellä odotan esimerkiksi päivälliselle odottavaa juustopastaa, että minkä makuinen se oikein on. :D

 

Päätöksinä aloittaa tää kuuri oli vaan saada lisämotivaatiota tähän urakkaan. Nyt painonlasku on jämähtänyt ja mä pelkään että se muuttuu kohta pahasti noususuuntaan, jos en tee jotain. Mä luulen että jos nyt saisin jonkin verran pudotettua tässä 5 päivän aikana, se innostaisi sit jatkamaan samalla linjalla eteenpäin. :) Mulla on ollut viime päivinä viel niin turvottava olo, niin toivon saavani siihenkin hieman helpotusta tällä.

 

Nyt tosiaan menee punnitukset hieman poiketen normaaliviikosta. Punnitsin itseni tänään aamulla ennen aamupalaa. Nutrilett-kuuri loppuu lauantaina, joten punnitsen itseni sitten taas sunnuntai-aamuna. Näin näen kuurin vaikutuksen. Ensi viikosta jatkan kuitenkin normaalin tapaan pitäen keskiviikon punnituspäivänä.

 

Hyvää tiistaita kaikille! :)